AMIA

AMIA ANALISIA


BARNE-FAKTOREAKINDARRAKAHULEZIAK
-Gure langileak kirol zale amorratuak dira.-Hasi barriak gara.
-Bilbon eta Euskal Herrian bizitza osoa emon dabe beraz ondo ezagutzen dabe.-Gure langileak gazteak dira, beraz, ez dabe esperientzia handirik.
-Formakuntza daukie eskaintzen dogun kiroletan-Berriak garenez ez daukagu ahalmen handiegirik
-Telekomunikazio berrien erabilpena, adibidez facebook, twiter erabiltzen dogu.
-Jarduerak aurrera eroateko materiala dogu
KANPO-FAKTOREAKAUKERAKMEHATXUAK
-Bilboko turismo maila igotzen ari da.-Krisialdi ekonomikoa dala eta, eskaria gitxitzen da.
-Subentsioak-Eguraldi txarra.
-Bilbo batez ere asko hobetu da azken urteotan gauza berriak egin dabezelako, hala nola, Guggenheim museoa, Alhondiga... eta honek turismoa erakartzen dau hau ezagutzera, hau ona da, gure zerbitzua Bilbon eskainiko dogulako batez be, nahiz eta Euskal Herriko beste herrieetan be eskaintzen dogun.-Beste hiri bat modan jartzea, hau da, Bartzelona modan jartzea Bilboren ordez.
-Topografia-Informazio maila, ez dalako oso ezaguna.
-Kokapen geografikoa-Adin banaketa
-Kirol zaletasun handia dagoen komunitatea  da Euskal Herria, hau da, leku hau ezaguna da bere kirolagaitik zeren eta jendeak normalean Euskal Herrian, kirola praktikatzea gustuko dau eta horretaz gainera, beste herrialdeak ez daukiezan kirolak daukaguz. Hau dela eta, turista batzuk hona etortzen dira hau ezagutzeko jomugagaz.-Errenta maila