PORTERREN LEHIA
INDARRAK
-Lehiakide barrien
mehatxuak:
Mehatxu hau nahiko handia da. Izan ere, merkatua ez da handiegia eta jadanik
antzeko enpresak dagoz. Horrez gain, sartzeko hezi handi bat dago eta ez da
dirua, udaletxearen baimena baino, hau da, gura enpresa zabaltzeko Udaletxearen baimen bat behar dogu eta hau ez da erraz lortzen zenbait ezaugarri eta baldintzak eskatzen dabezelako honetarako.
-Ordezko produktuen
mehatxuak: Luxuzko
bidaiak aipatu behar doguz. Gure merkatu
segmentuaren atal batean(turismoan), konpetentzia egingo deuskuelako.
-Bezeroen
negoziazio-ahalmena: Bezeroen negoziazio ahalmena txikia izango litzateke, bezero nahiko
dagoen merkatua bait-da, 60000 pertsonakoa gitxi gorabehera. Kantitate hau izango zela deduzitu dogu, Bilboturren parte hartzen daben pertsonen arabera, zeren eta gurean parte hartuko eben pertsona kantitate antzerakoa izango ziren.
-Hornitzaileen
negoziazio-ahalmena: Hornitzaileen negoziazio ahalmena ez da oso handia.
-Lehiakideen
norgehiagoka-maila: Lehiakide gitxi dagoz baina gero eta indartsuak dira, beraz
norgehiagoka maila gero eta handiagoa dala esan daikegu. Gainera honeri gehitu dakikeogu, Bilbotourren lehia daukagula zeren eta enpresa honek Bilbo edo Bilbo inguruak ezagutzeko baliabideak eskaintzen dauz, hala nola, autobus bat, itsasontzi bat Bilboko errekatik joateko...
-Enpresaren tamaina: Hasi berriak garenez eta gainera 14 langile garenez guztira, enpresa txikia da, gainera momentuz 5 milioi euro baino gutxiagoko fakturazioa eukiko genuenez urtean, ba beste ezaugarri bat da enpresa txikia dela esateko.
-Enpresaren tamaina: Hasi berriak garenez eta gainera 14 langile garenez guztira, enpresa txikia da, gainera momentuz 5 milioi euro baino gutxiagoko fakturazioa eukiko genuenez urtean, ba beste ezaugarri bat da enpresa txikia dela esateko.